Garantie & Klachten – DEPLAY.nl
Meteen naar de content

100% Veilig Speelgoed

Achteraf betalen mogelijk!

Voor 22u besteld, is morgen in huis! (België: +1 dag)

Gratis Verzending

Wegens kerst en ziekte is Support weer bereikbaar vanaf 28 dec.

    Garantie & Klachten

    Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.

    Op grond van het Europese recht is DEPLAY aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van 14 dagen na de levering van de goederen aan het licht komt. Je kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.

    Wanneer je een gebrek aan het product hebt, of iets anders opmerkt dan horen we dit graag van je binnen 14 dagen na ontvangst.
    Indien je binnen 14 dagen contact met ons opneemt dan zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging van het product. Hier is echter alleen sprake van als het een productfout betreft en geen menselijke fout (zoals kapot laten vallen, verkeerd opladen etc.).

     

    Meer weten over de retourvoorwaarden?
    Klik hier voor de retourvoorwaarden >>

    Mocht je vragen of klachten hebben, mail dan naar: support@deplay.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

    15.000+ Tevreden klanten

    Ben jij de volgende?

    Voor 22:00 besteld, is morgen gratis in huis!

    België mogelijk + 1 dag.

    100% SSL Beveiligde Betaling

    Maak je geen zorgen!

    Bel ons op +316 5880 4136

    Appen mag ook ;)