Veel gestelde vragen
Heb je vragen over DEPLAY of jouw aankoop? Kijk gerust tussen de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op! support@deplay.nl
DEPLAY Producten
Heb je een vraag of wil je meer weten over de DEPLAY 4G KidsWatch?
Heb je een vraag of wil je meer weten over de DEPLAY Kids Tablet?
Garantie
Nadat je bestelling bezorgd is, heb je een 14 dagen bedenktermijn. De fabrieksgarantie bedraagt daarnaast 1 jaar. Echter is dit enkel op (technische) fabrieksfouten. Kras- en valschade vallen dus niet in de garantie.
Verzending
Wij hanteren een ''Voor 22:00 besteld, morgen in huis'' garantie.
Let wel op dat dit alleen geldt op werkdagen.
Mogelijk kunnen bestellingen naar België een dag langer duren.
Bestellingen die in het weekend worden geplaatst, zullen uiterlijk de dinsdag erna bezorgd worden.
Vragen over de verzending: mail ons dan!
De verzendkosten zijn GRATIS in Nederland en België voor bestellingen vanaf €20,-
Voor bestellingen onder de €20,- wordt €4,99 in rekening gebracht.
Bestelling
Ja, dat is mogelijk. Je kunt jouw bestelling binnen 14 dagen bij ons retourneren. Neem daarvoor contact op met support@deplay.nl. Dit kan enkel in originele verpakking en in originele staat zonder gebruikssporen.
Als je jouw bestelling wilt wijzigen of annuleren, neem dan onmiddellijk contact met ons op nadat je jouw bestelling hebt geplaatst en wij zullen ons best doen jou te helpen. Wegens onze snelle verzendtijden is dit echt niet altijd mogelijk.
Als jouw bestelling ons magazijn al heeft verlaten, kunnen wij deze niet meer annuleren. In dit geval kan je het beste jouw bestelling retourneren.
Bekijk de pagina retourneren om een retour aan te vragen.
Na de betaling ontvang je direct een mail met een bevestigingsmail met een bestelnummer in jouw mail waar mee je hebt afgerekend. Heb je geen mail ontvangen?
Controleer dan of je het goede email adres hebt ingevuld of controleer de spam. Zit daar beide geen bevestigingsmail in? Neem dan contact met ons op.
Je wordt op de hoogte gehouden van de status van jouw bestelling in je mailbox. Ontvang je geen mails van ons? Check dan even je spambox. Staat daar ook niks in? Neem dan gerust contact met ons op!
Let op: bestellingen worden alleen op werkdagen verwerkt en verzonden.
Betaalmethode
Wij accepteren iDeal, Bancontact, Klarna, Belfius, BankSofort, Amex, Visa, Mastercard en Maestro.
Staat jouw gewenste provider hier niet tussen? Neem dan contact met ons op!